STRONA GŁÓWNA / Porcelana / Lubiana / Talerz płytki 20 cm - MARRAKESZ (biały)

Porcelana

PARAMETRY

  • Producent: Lubiana
  • Zalecenia: do mikrofali , do zmywarki
  • Kolor porcelany: biały
  • Fason: Marrakesz
  • Dekoracje: niedekorowana
  • Rodzaj talerza: deserowy , płytki
  • Produkt: Talerz
  • Kształt: Okrągły

Talerz płytki 20 cm - MARRAKESZ (biały)

Lubiana

gwarancja: 12 mies.

aktualizowany: 28.03.2024

 

Cena brutto 13.69 zł

cena netto:
11.13 zł

Podaj ilość:  

DO KOSZYKA

OPIS

Fason: Marrakesz
Zdobienie: Niedekorowany
Kolor: biały
Nr katalogowy: LU4280
Zmywarka: tak
Mikrofala: tak

Talerz deserowy / płytki:
- średnica – 20 cm, ilość - 1 szt.

NOWOŚĆ! Marrakesz to wzór kojarzący się z harmonią, precyzją i elegancją. Wszystkie te cechy znajdziemy w nowej linii Lubiana Premium – Marrakesz, która powstała z myślą o sektorze HoReCa. Stworzona dla profesjonalistów z dbałością o każdy detal. Dzięki niej szefowie kuchni mogą zabrać nas w niezwykłą podróż śladami orientu prezentując swoje potrawy jak prawdziwe dzieła sztuki.

O marce:

Lubiana - z Kaszub z porcelaną w świat

 

Lubiana, to firma z ponad 50-letnią tradycją. Specjalizacja firmy to produkcja białej porcelany, tzw. twardej. Ten rodzaj porcelany charakteryzuje się wysoką trwałością szkliwa. Wykazuje większą odporność na uszkodzenia mechaniczne i lepiej duże wahania temperatury. Dzięki tym właściwościom, konkurencyjnym cenom wyroby Lubiany znajdziemy na wyposażeniu restauracji, hoteli, szpitali, zakładów żywienia zbiorowego.

Nie tylko Lubiana S.A.

Dzięki stworzeniu Grupy Porcelanowej Lubiana S.A. firma stała się potentatem na rynku wyrobów porcelanowych w Europie. W skład Grupy wchodzą:

  • Lubiana S.A.
  • Polskie Fabryki Porcelany "Ćmielów"
  • "Chodzież" S.A.

Trzy podmioty tworzące Grupę Porcelanową Lubiana S.A. są w stanie realizować produkcję wielkości 20 000 ton wyrobów rocznie. Historia, tradycje, kontakty pomagają realizować cele produkcji i sprzedaży w Polsce i ponad 40 krajów świata. Wyroby Lubiany S.A. są obecne na rynku od wielu lat. Kilka pokoleń restauratorów, kucharzy, kelnerów spotkało się wielokrotnie z kubkami, szklankami, talerzami, miskami tej firmy. W wielu miejscach są podstawą wyposażenia restauracji i punktów gastronomicznych. Wielką wartością marki jest to, że stała się synonimem jakości, trwałości i praktyczności. Ilość wzorów, kształtów, możliwość realizacji oryginalnych projektów, gwarancja realizowania wybranych asortymentów przez kilka lat, daje obraz solidnej firmy. Współpraca z klientami z branży hotelowo, restauracyjno, cateringowej (HoReCa) owocuje nowymi wzorami, technologiami i rozwiązaniami, które gwarantują rozwój firmy i nowe rynki zbytu.