STRONA GŁÓWNA / Cukiernictwo / Końcówki do worków cukierniczych / 26 małych końcówek ze stali nierdzewnej + adaptor (D-2114-20)

Cukiernictwo

PARAMETRY

  • Producent: DeBuyer
  • Rodzaj materiału: Stal nierdzewna

26 małych końcówek ze stali nierdzewnej + adaptor (D-2114-20)

DeBuyer

Produkt wycofany ze sprzedaży.
Zobacz inne produkty z kategorii: Końcówki do worków cukierniczych

gwarancja: 12 mies.

aktualizowany: 26.04.2021

 

Cena brutto 119.56 zł

cena netto:
97.20 zł

OPIS

Nr katalogowy: D-2114-20

- stal nierdzewna

Komplet zawiera 26 szt.

O marce:

Firma de Buyer powstała prawie 200 lat temu, w miejscowości Val d'Ajol, w masywie górskim Wogezów, we wschodniej Francji. I ciągle jest w tym samym miejscu. Można powiedzieć, że niezmienna lokalizacja wynika z filozofii działania i podejścia do życia właścicieli i pracowników firmy. Główna idea to czerpanie wiedzy z tradycji, która jest przekazywana z pokolenia na pokolenie. Zaangażowanie firmy de Buyer w rozwój współczesnej gastronomii i sztuki kulinarnej na podstawie dawnych wzorców i łączenie ich z nowoczesnymi technologiami daje wspaniałe efekty.

Trochę jak w dawnych czasach

Nauka produkcji sprzętu do gastronomii w de Buyer, w swojej filozofii przypomina czasy, kiedy mistrz i czeladnik pracowali w rzemieślniczych warsztatach. Młodsi uczą się od bardziej doświadczonych, poznają tajniki produkcji, starają się wypracować własne innowacyjne ścieżki. Umiejętności manualne idą w parze ze stosowaniem nowoczesnych rozwiązań. Pracownicy od pokoleń związani z fabryką, pracują juk u siebie. Firma wspiera cały region, angażując się w różne projekty kulturalne, socjalne i gospodarcze.

Stworzony i wyprodukowany we Francji

W de Buyer znajdziemy pełne wyposażenie restauracji. Nowe projekty konsultowane są nie tylko z inżynierami, ale także z szefami kuchni, którzy przekazują swoje praktyczne uwagi. Sprzęt do restauracji to nie tylko stal. W de Buyer produkuje się również garnki, patelnie z powlekanego aluminium, miedzi. Cała produkcja jest projektowana i produkowana we Francji. To także element filozofii tego przedsiębiorstwa.